New York

God morgon! I dag vaknade jag med huvudvärk jag vet inte om det var för vinet i går eller om det är den vanliga huvudvärken som spökar. Som sakt i går kväll blev det bubbel hemma hos cassi, det vart verkligen en lyckad kväll. Det blev ungefär cirka 3 timmars varmt bubbel med hög musik och en flaska vin, inte tänkte man på att några glas vin kunde få en lite yr men visst. När vi bestämde oss för att gå upp så gjorde sig vinet påmint och man kände att man hade fått i sig alkohol i kroppen kan jag lova, haha. Det blev iallafalll en toppenkväll med massor skratt och prat och jag hoppas att presenterna från mig och Towe blev bra.

Idag ska jag och Jesper ut till mormor för att ta en fika som vi bestämde förra måndagen. Vi ska även till Jeppe i kväll för att äta middag med hans familj och prata om USA resan. Vi åker till USA 1 April, det visste ni inte?
Uh det ska bli otroligt roligt och spännande att få se USA. Och jag kan lova er en hel del shopping på TopShop, Forever 21 blandanat. Avundsjuka? Det skulle jag vara! haha. Vi hörs senare puss och kram!


   
                                                            New york!


Kommentarer
Postat av: sara

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JAG ÄR VERKLIGEN AVIS :O:O

2010-03-22 @ 21:30:33
URL: http://ssaraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0