The Best

Jag och Jesper har precis kommit hem från honom, och vi har suttit och kollat på hockey hela kvällen. Blev överlycklig när det var slut och jag blev även stolt över att jag klarade av att sitta och kolla på hela matchen. Jespers Brynes förlorade mot Djurgården med 3-4 vilket innebär en tjurig pojkvän, inte lika roligt.
Nog om Hockeyn. Dagen började med gympa, och efter 2 timmars väntan på att matten skulle börja fick vi beskedet om att matten vart inställd, så två onödiga timmar i skolan, hm. Mamma hämtade mig i allafall så jag åkte hem en snabbis. Pappa hämtade upp mig en timme senare för att åka till Bup. Efter det blev det ännu en härlig joggning runda runt oxelbergen. Och träningsvärken i morse var inte så för jävlig som jag trott.

Nu ska jag sätta mig med mamma och Jesper och kolla på tv, vi hörs senare i kväll eller till och med i morgon. Föresen vill jag tillbringa ett grattis till dom två nyblivna 18 åringarna Amanda Jonsson och Ellen Ritzer, grattis tjejer hoppas ni har haft en toppen dag. Nej nu ska jag dra mig efter ett långt och onödigt inlägg. Ciaaao älskade läsare.


Kommentarer
Postat av: TOOOWWWEEBERGGMAN

älskar dig gumman!

du är bäst<3

2010-03-19 @ 07:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0