Ullared.

I går kväll kom jag Towe och Cassandra hem från en hel dag i Ullared. Det var toppen roligt. Som vanligt kommer man hem med lite små skit som man samlat på sig under dagen. Jag köpte Linnen, underkläder, baddräkt, hår nålar, hår spray, grejer till mamma, och massor annat små plock som alltid är nödvändigt.

Bussen till Ullared gick klockan 5 i går morse och det dog drygt 4 timmar upp. Jag han trycka i mig en maka och en festis innan jag somnade till. Väl framme började shoppingen. Runt 12 tiden gick vi och käkade för mig blev det en hamburgar talrik, mumms. Efter det blev det ännu några timmar inne på Ullared innan bussen åkte mot Norrköping vid kvart i 4. Klockan halv 9 var vi äntligen hemma i kära Norrköping efter en otroligt bra dag med mina kära vänner! Tack ni är underbara tjejer.


   

  

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0