Tisdag 30/3

I mitt rum med ett par röda glasögon framför datorn.. Jah tror ni inte mamma tvingar på mig ett par jävla glasögon så fort jag sätter mig framför datan, johodå. Hon tror att det kanske kan att ha med min huvudverk att göra, men det tror inte jag. Som varje dag annars har jag huvudverk 24/7, och jag orkar inte med den skiten längre den tar dööd på mig. Det blir en järn röntgen inom snar framtid, tack gode gud. Och om inte det visar någonting vet jag inte vad jag tar mig till, det är nämligen vår sista utväg.

Det blev en timmes engelska idag och duktig som jag är tog jag mig en cykel tur till skolan, riktigt härligt väder. Kvällen har enbart bestått med basket. I morgon natt åker vi mot Arlanda för att bege oss till USA, nervositeten börjar sätta sina spår och väskan ligger opackad! I morgon har jag mycket att göra.  Kommer sakna mina girls otroligt mycket.  NU ska jag gå och göra mig lite kaffe!  kraam så länge..


                                                                                                            Jag förstår mig inte alltid längre på dig!


Kommentarer
Postat av: towebergman

du menar inte mig med texten hoppas jag:o<3

2010-03-31 @ 07:50:27
URL: http://toweb.blogg.se/
Postat av: Ida

nej absolut inte älskling! :D

2010-03-31 @ 17:03:40
URL: http://idaasteenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0