Helgen!

Hejsan alla söta! Efter som jag har varit så otroligt dålig på att uppdatera nu under helgen så ska ni få ett inlägg med mycket text och bilder. Det blir väl roligt vah? Jaadå!

Fredag:
Fredagen började med skola som vanligt. Vart en väldigt kort dag i skolan. Sedan åkte jag ner till stan för att möta upp Malin utanför Ginatricot. Vi gick ett varv på stan och sedan hamnade vi med en varsin bulle och coola i handen på kupolen för en fika. Efter en lång och välbehövande fika bestämde vi oss för att ta ännu en runda på stan. Malin hittade två nagel lack och lite smink. När vi hade tagit förväl av varandre ringde Felicia upp mig för att prata lite om lördagen. Jag bestämde mig för att gå till Expresso House där hon satt och fikade med dom andra tjejerna. Nina var även där så jag fick se på den otroligt söta Vincent. Efter några varv på stan och två fika pauser kom Jesper och hämtade upp mig, sedan blev det en underbar myskväll med honom. Det var en toppen fredag (Y) .

 



Lördag:
Jesper och jag sov till 1, vilket var hur skönt som helst. När vi käkat frukost bestämde jag, pappa och jesper oss för att ta en sväng till maxi. Jag hittade ett par nya sorts en ny kavaj och en ny tröja. Jag bytte även min svarta jeans till en större stolek. När kvällen närmade sig kom först sanna hit sen kom även Matilda, Felicia, Sara, Ellen och Josefine. Vi började förfesta och skaka rumpa. Det vart en riktig lyckad förfest. Runt 10 halv 11 tiden tog vi sedan bussen till Vilbergen, festen där var helt okej. Blev en hel del dans och dricka för min del. Efter det somnade jag och Jesper mycket sköööönt.

    


Söndag:
Söndagen blev en lugn dag. Endast en bio film orkade vi med på söndag kvällen.

 

p.s Mera bilder från lördagen kommer d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0