Godnatt!

Har just nu lagt mig brevid pappa i den stora dubbelsängen på Vindbacken. Brevid mig ligger som sakt pappa och läser aftonbladet medans jag ligger på andra sidan sängen och skriver ett godnatt inlägg till er. Dagen i dag har varit lite upp och ner. Den började med ett besök hos huvud doktorn. Vilket vi inte vet är positivt eller negativt än så länge. Det blev i allafall en snabb remiss upp till Vrinnevisjukhuset i morgon klockan halv 11. Så fortsättning följer i morgon. Efter det blev det drygt en halv timmes föreläsning på campus. Vi tjejer orkade inte vara kvar så mycket längre, så vi bestämde oss för att gå ner på stan och ta oss en fika, trevligt. Efter det blev det en sväng på maxi med mamma och mormor plus lite käk. Oh min kväll bestod sedan utav massor Jesper-mys!

Godnatt och sov så gott alla gullungar.

I dont know!


Kommentarer
Postat av: sara

Lät inte så bra/roligt med läkarbesök och sådant. Vad det än är så hoppas att det inte är någonting allvarligt :) PUSS på dig

2010-03-10 @ 13:06:00
URL: http://ssaraf.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack gulliga du! <3

2010-03-11 @ 23:59:19
URL: http://idaasteenberg.blogg.se/
Postat av: linda

varför var du hos doktorn och vad var det? :O kram på dig

2010-03-14 @ 17:13:56
Postat av: Ida

SV:Till Linda. Jag var hos doktorn pgr av att jag har enorma huvudvärks besvär dagligen. Något svar på det har vi inte fått. Men det blir en hjärnröntken så snart som möjligt. Kram Kram!

2010-03-14 @ 21:33:22
URL: http://idaasteenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0