God kväll.

Hejsan på er! Idag har det varit en ganska så fullbokad eftermiddag. Jag började skolan klockan 13.40 idag med matte lektion, och det var den ända lektionen jag hade, skönt kan jag lova. Efter det gick jag till bup.. Oh klockan halv 5 satt jag i frisörs stolen och hade ingen aning om vad jag skulle hitta på med mitt hår den här gången. Men klockan halv 7 kom jag ut nyblonderad och med en ny frisyr. Inte så jätte stor skillnad men ganska så mycket kortare där bak och lite längre där fram, vart för första gången ganska nöjd tack och låv. Efter det kom mamma och hämta mig för att sedan åka till maxi. Jag byte ut sorts och tröjan "som jag visade i går" och i stället för det köpte jag mig ett par svarta jeans en svart cardigan och ett par örhängen.

Oh nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att Jesper ska komma hem från sin hockey match, han ska sova här. Vi har faktiskt knappt setts någonting under hela veckan. Så det ska bli lite skönt med sällskap under natten. Neea nu väntar morötterna gurkan och dippen på att bli uppätna.

I morgon blir det fika med världens bästa Malin Johansson Pett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0