Gästbloggar

tja alla idas läsare! (vet att ni är ett par hundra) ;)
tänkte berätta om min och idas dag.


idas 17-års fest. Ninni,Towe,Ida

vi sprang runt på stan och letade kläder till på fredag.
kanske ska berätta vad vi ska göra på fredag så att ni hänger med;)
jo, jag fyller 18 snart och det ska vi fira med tre rätters och lite party hos mig
tillsammans med lite annat folk! och det jag önskar mig mest är att alla mina tjejer kan komma.
(så nu vet ni vad jag vill ha flickor:))

anyway jag och ida kommer va snyggast! ida hittade en riktigt porrig sak. vet inte om hon tänker visa den för
er,om inte så får ni fortsätta vara nyfikna! super sexig!
vi käkade lite också och vips hade vi missat engelskan så vi gjorde ett sista stopp på salong törnrosa och sedan åkte jag hem till SKÄNNINGE.
hann inte med att boka tid för tatuering så vi ska göra det på måndag istället!


vill avsluta med att säga att jag är så otroligt glad att jag fått lära känna dig ida,du är en underbar person.
och det känns så himla bra att vi kommit varandra så nära på så kort tid.du vet att jag alltid finns här för dig och du kan lita på mig precis som jag kan lita på dig. älskar dig världens bästa vän. <3

puuuuuuuuuuuusss på dig hjärtat / towe


Kommentarer
Postat av: ninni

mm va sööt jag är där :)

2010-03-25 @ 21:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0