Dagen i bilder och text!





Jag, Towe och cassandra



Jag, Towe och Cassandra



Jag och Towe

Min dag i bilder och text.

Jag gick upp vid halv 9 i morse med världens ångest inför skolan och allt. Började runt 10 med matte där vi fick tillbaks alla våra prov vi gjort, det såg inget vidare ut. Fick nämligen sammanlagt bara 4 rätt på typ 6 prov. Inte bra Ida, fy! Efter matten hade vi gympa, lika tråkigt och segt som alltid. Efter gympan drog jag och Towe ner till stan innan den sista lektionen skulle börja. Det blev en snabb fika med lite kaffe och kladdkaka, tjock som jag är. Sen sprang jag och Towe förbi HM också, och köpte en mascara till henne. 20 och 3 började den sista lektionen med prov, god luck! Mer behöver jag inte skriva om det..
Och just nu är jag hemkommen från en promenad med pappa vilket var välbehövligt och skönt. Nu väntar tv:n!
Ciao så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0