15 Mars 2010!

Kvällen blev en mys kväll med hem köpt mat och massa god godis plus en hyrd film. Det blev den nya american pie filmen, den var faktiskt bra. Dagen förövrigt har bara varit en lung dag tillsammans med älsklingen.
I morgon är det skola som vanligt och jag börjar 10 över 8 med samhäll/historia, not so funny! Det är väl bäst att jag kryper ner i sängen brevid mammsen nu, så jag orkar upp i morgon. Puss och godnatt mina älsklingar!

Föresten vad tycker ni om min nya header? Tycker ni den som jag har nu är bättre än den innan?
Jag tackar Cassandra för min nya header, det var nämligen hon som fixade den efter som jag inte är så haj på detta. Tack gumman.  www.Anjamariawigh.blogg.se

Huvudvärken tar över mitt liv!






Kommentarer
Postat av: cassandra

Tycker headerna vart suverän nu gumman ;) hihi.

BÄSTA DU <3

2010-03-17 @ 08:47:50
URL: http://anjamariawigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0