Städhinken!

Godeftermiddag. Igår han jag tyvärr inte med någon bloggning. Var en stressig dag för mig. Först var jag på skolan sisådär en halv timme sedan gick jag ner på stan och strosade runt lite skulle nämligen hitta en klänning men tror ni jag fick med mig någon klänning hem? Nej.. Det ända jag fick med mig hem var en lite kuvertväska och ett ny slingat hår. Efter som min duktiga prins fick sitt körkort i går så kom han och hämtade mig (Y). Sedan åkte jag hem och började fixa i ordning mig för fest. Tjejerna kom till mig runt 7 tiden. efter ett tag hos mig sprang vi in till jeppe, och det var inte lite folk där, Men det var trevligt. Mamma hämtade oss tjejer runt 10 och körde oss sedan till festen. Men efter knappt en timme där blev det hem gång för mig. Som många gånger förut har mitt förskräckliga huvudverk förstört för mig, jag HATART! Så det blev att åka hem och lägga sig. Roligt, NOT!
Annars blev det en ganska okej kväll.

Imorse när jag vaknade, så hade jag fortfarande huvudverk så jag tog mig två voltaren, men den har fortfarande inte släppt mycket jobbigt. Nu har jag hjälp till Jeppe att städa lite från i går. Det var lite kladdigt här och vart.  När jag skulle böja mig ner för att torka golvet så hör jag ett plums, och vet ni vad som åkte ner i städ hinken? Joo min mobil! Så min nya mobil har dött, helvete vad arg jag blev. Så nu pojkar och flickor kan ni inte nå mig. Jag är fortfarande så jävla arg och besviken på min klumpig het. Men men det är väl sånt som bara kan hända mig.  Har lite bilder från i går som jag hade tänkt lägga in lite senare, men just nu får ni nöja er med en fin städhink!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0