sängen blir min kväll!

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på mina grannar som lever, barnen under verkar leka och ha kul. Och dom över mig värkar ha väldigt roligt i sängen, som alltid. Själv ligger jag och har skit tråkigt.

Det finns verkligen ingenting som kan göra mig glad i dag känns det som.. Nej gud vad tråkig jag är.
Jag ska i allafall i väg till Jeppe om en och en halv timme och äta lite grillad mat med hans familj, trevligt. Sedan ska han ut, inte lika roligt för mig som antagligen inte orkar ta mig upp ur sängen för att göra någonting alls.
Mamma jobbar kväll så hon kommer inte förns halv 10 och hemma hos pappa är det lika dött där, för han är i Österike och åker skidor i en hel vecka. Det är ju melodifestivalen i kväll de kanske man borde kolla på. aya vi märker hur det blir med det.

Vad gör ni andra en dag som denna?

lite roliga bilder skulle göra den här bloggen enormt mycket roligare så jag tänkte svänga förbi hemma hos pappa och hämta kameran sedan.    Ni är underbara tack för alla finna kommentarer.  vi hörs senare, ciaooo!



Jag och Malin i sommras i Göteborg.

Kommentarer
Postat av: towe

så jävla arg!!! vill va hos dig!<3

2010-02-20 @ 16:27:53
Postat av: Anonym

Du kan komma till oss gumman! VI befinner oss hos heidi ! <3

2010-02-20 @ 17:27:53
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0