Säng ställning.

Godmorgon på er allihopa, jag har precis stigit upp ur sängen och ska snart börja fixa i ordning mig lite smått. För att sedan besöka skolan någon timme. Som jag berätta i går somnade Jeppe väldigt tidigt, och när jag skulle krypa ner brevid honom ligger han ut spritt med både armar och ben över hela sängen. Jag försökte knuffa bort dom utan att han skulle behöva vakna men nej det gick verkligen inte, så sådär låg han hela natten så jag fick ligga på kanten av min säng och var bara några centimeter från att ramla ner. skönt! Tack gubben (Y) . 

Nej nu måste jag springa in i köket och göra min lite frukost. Vi hörs senare, Ciaaao! 



Jag älskar dig ändå!


Kommentarer
Postat av: lisamatilda.

tacksåmycket ida :)

2010-02-19 @ 14:27:59
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0