På smällen

Jag, Jesper och mamma har just sett "På smällen" den var skit bra tyckte jag. kvällen förövrigt har bestått av en heldel mys med min älskling, världens mysigaste kväll. Nu börjar en ny film på tv som vi tänkte se.

Lovet blev väldigt lugnt för min del, har jobbat och bara varit hemma. Inget festande blev det heller, har inte festat på flera veckor, det känns faktiskt skönt att bara kunna ta det lugnt i bland också.  På måndag börjar skolan igen, och det första vi börjar med är prov. Jag har inte ens slagit upp boken, skolan är inte min grej. Men mina tjejer gör att jag tar mig dit varje dag, eller i allafall nästan varje dag (a) .. Nu ska jag krypa ner brevid älsklingen i tv soffan. Puss och godnatt!




(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0