Ny uppdatering.

Dagens outfit kommer nedan. Idag blev det att dra på sig jobbar kläderna igen för att dra mig i väg till Åhléns. Blev dock en kort dag där, jag jobbade bara 11 till 2. Efter jobbet var det dags för Bup som varje torsdag, tråkigt. Efter det blev jag hämtad av älsklingen och nu sitter jag hemma hos mamma. Jeppe och jag ska dra ner till stan för att sola. Sedan beger vi oss till pappa för att tillbringa natten ensamma där, mysigt. I morgon är min första lediga lov tag, tack och lov. Hoppas ni alla har haft ett underbart lov. Mitt hela lov har bestått av jobb, jobb och jobb! älska pengar.


  

Åhléns Ida.


Förlåt för jätte dålig uppdatering av mig, har tyvärr inte haft tid med att blogga. Igår slutade jag 6 och sedan kom tjejerna till mig vid 7, vi käkade och såg på film hela kvällen. Det var super mysigt. Efter klockan 12 blev jag Cassandra och Towe ensamma, vi pratade och skrattade en hel del. Mamma hämtade sedan oss, vi skjutsade hem Cassi. Efter det slocknade jag och towe i min gosiga säng. Tack för en trevlig kväll mina härliga tjejer.


Vi hörs i kväll nu ska jag sola!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG DU ÄR!

2010-02-25 @ 19:56:52
Postat av: natta

jättesnygga jeans idag:) vart är de ifrån?

2010-03-01 @ 22:56:09
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: Tack sötnos, dom är från Turkiet faktiskt =)

2010-03-01 @ 22:59:22
URL: http://idaasteenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0