Natt bloggning!

Klockan är mycket på dygnet och jag har faktiskt försökt att sov nu i drygt en halv timme men jag känner att det inte funkar så jag tänkte bjuda er på ett inlägg, trevligt eller hur? Haha. Min kväll har bestått av solning, tv tittande och en lång lång dusch, så nu kan jag lova er att jag är ren och fin.

Morgondagen börjar med skola vid 11, sedan måste jag faktiskt springa ner på stan. Jag har lite ärenden jag måste fixa, dels hitta en någorlunda fin fest klänning till i morgon en näspercing och en liten väska, och kanske hårfärning det beror på om Moa har någon tid med mig i morgon, sånt som märks. Och nu kommer jag kanske göra er besvikna efter som att alla vill att ja ska vara brun/röd.. Tyvärr kommer jag faktiskt fortsätta att vara blondin Ida ett tag till.

Nu måste jag försöka sova, älsklingen ligger redan i sängen och sover så sött. Så nu är det dags att krypa ner hos honom. Vi hörs i morgon, DÅ är det fredag och party står på schemat.  Puss och Godnatt alla underbara!



Hårfärgen jag vill ha. Skit snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0