Nannana!

Sanna åkte hem för ett tag sen, det har varit en väldigt trevlig fredags kväll med mycket prat och skratt, skönt att få träffa dig igen gumman. Vi såg på lets dans och käkade godis, synd bara att Elin Kling åkte ut, hon är otroligt söt och duktig.

Just nu ligger jag i soffan med mamma och ser på tv. Finns inte speciellt mycket att se nu på fredagskvällen. Jeppes match slutade för ett tag sen så nu borde han vara på väg. Fick sms av svärmor när matchen var slut, dom vann tydligen med 6-1 och lilla plutten min hade gjort ett mål förhoppningsvis "för mig" hihi. skämt och sido.

Hoppas ni har haft en bra fredags kväll, eller en bra början för den är ju troligt viss inte slut för vissa.
Jag har i allafall haft en mysig hemma kväll, och mer mys kommer det bli! (Y)   .... på återseende!





Kommentarer
Postat av: cassandra

tack gumman <3

2010-02-19 @ 23:37:35
URL: http://anjamariawigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0