Mobil jävel.

Hejsan igen alla glada. Mobil bilderna funkar tyvärr inte att lägga in på datorn. Den har börjat krångla nu sen jag tappade den i städ hinken (Klumpigt). Aya!

Min kväll har blivit lugn, mest data sittande och tv tittande. Jesper somnade i soffan runt halv 8 och jag väckte honom vid 9, men han var så trött att han gick in i mitt rum för att bedda ner sig för kvällen. Så där ligger han nu och sover, hm rolig pojkvän! Jag som ville mysa lite. Just nu sitter jag i köket med mamma och dricker kvälls kaffe, alltid lika gott och mysigt att sitta uppe med mamma och prata lite skit. Nog om min dag.

I morgon är det fredag och det innebär att vi får LOOOV, åh ska bli så skönt, trots att jag redan haft en ledig vecka i Egypten. Alltig skönt med extra semester det behöver vi alla i bland.
Vi får väl se vad detta lov har att bjuda på, blir i allafall att umgås en hel del med girlsen i klassen och boyfriend, sen kan jag tänka mig att det blir lite festande på det också (Y) great.

Vad ska ni göra på lovet?



Världens bästa och vackraste mammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0