Måndag den 8 Februari 2010, klockslag 18.00!

Hejsan idag är det Måndag den 8 Februari 2010 och klockan är 18.00. Det innebär att exakt om 8 och en halv timme sitter jag och Jesper i bilen på väg upp till arlanda. Det ska bli så sjukt underbart och mysigt! Nu känner man att nerverna börjar dra i hopp sig och att man blir mer och mer nervös för varje minut som går, åh kan inte fatta att vi ska åka i natt. Allting gick så himla snabbt liksom.

Väskan är i allafall fördig packad, bara lite små saker som ska ner. Den vart överfull som vanligt när jag packar, och allt kommer inte komma till andvändning. Men det är ju bättre att ha med sig för mycket än för lite, som man brukar säga. Det blir säkert toppen fast jag har glömt hälften hemma.

Vi hörs senare i kväll, ska hem till pappa och slänga i mig lite käk sen ska jag och Jeppe åka och spela bowling för att fördröja tiden lite. Vi får väl se vem vinnaren blir,vem tror ni? Haha. På återseende puss och kram! ciaaao.




Kreta 2009


Kommentarer
Postat av: elina

hoppas ni får de bra :D

2010-02-08 @ 18:36:49
URL: http://elinarawet.blogg.se/
Postat av: erika

sv: nae du är sexii girlie :D fin blogg hjärtat <3

2010-02-09 @ 15:52:03
URL: http://ejklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0