Lördag!

Hej på er, idag är det lördag och världens jävla snöstorm ute. Idag är en sådan tråkig dag där jag inte orkar göra någonting alls mer än att sitta hemma och deppa.   Jag har så jäääävla trååååkigt!

Igår blev det ganska sent efter som att jag satt uppe och skrev på bloggen om min anorexi, jag hoppas att ni tyckte att det var lite intressant i allafall, och att ni fick en liten inblick hur det är att leva som anorektiker.

Igår ringde chefen på Åhléns och frågade om jag kunde jobba tisdag och onsdag nu på lovet, jag tackade absolut ja! Alltid kanon bra med lite egna pengar i fickan. 

Ikväll blir det troligt visst ganska lugnt ska vara med Cassi och ninni än så länge. Towe kunde tyvärr inte komma in efter som att det är snöstorm i hela skänninge, mycket tråkigt..     Vad ska ni andra göra? 



Jennifer och Cassandra i sommras.
 


Kommentarer
Postat av: simone

Snyggt foto, sådär vill man gå nu.. men nädå, insnöad ^^

2010-02-20 @ 14:51:55
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0