Idag.

Hejsan allasammans i dag ska jag berätta om min dag som har varit toppen mysig. Jag började inte förns 20 i 12 i morse som jag skrev i går, så det blev en lååång och välbehövlig sovmorgon, tyvärr utan älsklingen för han skulle så klart upp och jobba (menmen). Hade en timmes engelska lektion. Efter lektionen gick jag och Cassi ner till stan. Hon följde med mig till massören och sedan tog vi ett varv på stan, hur mysigt och trevligt som helst. Väl hemma kom jeppe till mig. Klockan kvart över 6 skjutsade mamma ner oss till Grandhotell där det bjöds på bubbel och mat. Maten var toppen god. Bubblet var lite för varmt men med en coola som skylade ner mig blev det perfekt. Efter en mysig kväll på grandhotell åkte jag och jesper hem till honom och såg på Paradise hotell finalen. Tyckte att det absolut var rätt vinnare som vann. Och nu sitter jag ensam och ska snart krypa ner i sängen tillsammans med mammis! MYYS

Bilder från idag;








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0