Godnatt!

Nu ska jag krypa ner i sängen där min älskade boyfriend ligger och sover som en stock. Känner mig inte helt på topp just nu, skulle verkligen behöva en resa till ett varmare land tack. Bara bort här i från för ett tag. Känner mig slutkörd och orkeslös, konstigt att man kan bli det utan att göra någonting. Skit sak samma, börjar 20 i 12 i morgon och har bara en lektion. Efter lektionen ska  jag ner på stan på massage, aj! Vi hörs i morgon puss och godnatt alla söta.

och föresten idag fick jag ett sorgligt besked av pappa... Vi flyttar i från smedby där jag har tillbringat hela mitt liv. Känns inte bra alls, plus att jag inte orkar med en till flytt. Fan, kill me! Livet är hårt, hårdare än vad man tror.



Kreta 08/09


Kommentarer
Postat av: josefin

fina tider vi haft i smedby.

2010-02-03 @ 19:05:00
URL: http://josefinaskeblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0