Godmorgon!

Hejsan och godmorgon!Klockan är bara 11 och jag är redan uppe. I natt somnade jag inte förens klockan halv 4. Kunde verkligen inte somna, jag låg i 2 timmar och vände och vred på mig. Jag vaknade dessutom upp genom förkyld, det är mamma som smittat mig, tack (Y).

Idag vet jag inte alls vad som händer för min del, ska nog försöka lura med mamma ut till maxi sen när hon slutat jobbet. Finns inte så mycket att göra nu när Norrköping är täckt med snö.

Jag fick ett mms av pappa i morse,  han skrev att dom hade det toppen bra och att det är lika soligt där som Egypten. Oh på det mmset gjorde han mig faktiskt riktigt avundsjuk.

Nea, nu ska jag springa och hämta mitt kaffe som just runnit ner och bre mig en maka. vi hörs senare, ciao!


Pappas mms bild till mig. Bilder är från Österike.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0