Film-mys!

Sitter hemma hos pappa nu, jag jeppe och pappa har just sett klart på en film som jag och jeppe var och hyrde. Vi hyrde nämligen två filmer så snart ska vi sätta i gång den andra filmen. I dag har den blivit en lung dag, ingenting speciellt har hänt förutom att jag inte har någon mobil längre, det åkte som sakt nämligen ner i städhinken som var fylld med vatten. 

Förutom en icke händelserik dag, känner jag mig väldigt nere inte ens mina "lyckopiller" kan hjälpa mig lite på traven. Dåliga jag som inte kan vara glad fast jag mer än allt vill vara glad.. Men jag tackar min älskling som alltid finns!

Nu setts den andra filmen på, så nu säger vi hej och godnatt alla sötnosar. Ciaao




IdaStenberg


Kommentarer
Postat av: louise

snygging :)

2010-02-08 @ 11:08:27
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0