Dagen Idag!

Dagen började klockan 10 med gympa, hade enbart en lektion idag skönt men det kändes också lite onödigt. Efter gympan drog jag Ninni Cassandra Mikaela och Nivvan ner på stan för att ta en fika (Y), mysigt! Det blev en hel del prat och skrattande. Fick även känna på världens vackraste bebis mage, och den sparkade som bara den. Åh blir förälskad i bebis magar, och speciellt nu när den äntligen har växt så otroligt mycket. Som alla redan vet är min kära vän cassandra gravid och jag är sjukt förväntansfull på att få se den lilla plutten. Vilket det inte bara är jag som är.

Efter en trevligt fika med mina kära vänner var det dags att dra sig ner mot bup, tråkigt. Men efter det blev jag hämtad av älsklingen och nu sitter vi hemma hos mamma och ser på OS. Eller rättare sakt han sitter och tittar, och jag sitter vid datan, som vanligt.

Det funkar tyvärr inte att lägga in bilderna från mobilden, så jag ska försöka med det lite senare igen.
Så nu bjuder jag på en bild på min rumpa så länge, yeep (Y) ..  Vi hörs senare älsklingar



Mina vackra trosor som jag fick av Jeppson i julklapp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är den riktigt eller henna ?:D

2010-02-18 @ 19:49:11
Postat av: Ida

Det är en riktig faktiskt =)

2010-02-18 @ 19:52:42
URL: http://idaasteenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

har din pojkvän körkort? :)

2010-02-18 @ 22:35:35
Postat av: Ida

SV: Ja det har han =)

2010-02-18 @ 22:41:32
URL: http://idaasteenberg.blogg.se/
Postat av: Beundrare

Mera kroppsbilder. Gillar starkt.

2010-02-18 @ 23:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0