Brandbilar och poliser.

Kom hem från baketen runt 9, Dolphins vann som vanligt. Dom är super duktiga. Jeppe jag och mamma har kollat lite tv. Och för drygt en kvart sen kom det till en början en polis bil, sen fylldes det på med brandbilar och polisbilar utan för vårt hus. Det blev folk samling så jag och Jeppe vart mycket nyfikna så vi vart tvungna att smyga ut och kika lite, det brann. 8 fönster stog öppna och grannarna stod utanför lägenheten. Vet inte riktigt vad som har hänt, men det lär stå i tidningen i morgon. Jag tycker det är lite småläskigt när det kommer massa poliser och brandbilar. usch!

Snart ska jag och älsklingen krypa ner i sängen och mysa lite. Vi båda ska upp och jobba i morgon. han börjar 7 och jag börjar 11 och jobbar till 6, money money.. Förkylningen sitter fortfarande i och mitt huvud sprängs snart. Så det ska bli skönt att krypa ner i sängen. Vi hörs i morgon alla älskade läsare. Ursäkta för dålig uppdatering men jag hinner inte med så mycket nu när jag jobbar. Torsdag och Fredag är jag ledig så då blir det en hel del bloggningen. Godnatt kramar från mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0