Bowling kväll.

Nu är jag just hemkommen från en bowling kväll, och vem tror ni vann då? Nej inte jag i allafall, haha! Men men det var i allafall skit roligt trots att jag inte vann.

Nu börjar jag bli riktigt nervös faktiskt, Planet går tjugo i åtta i morgon bitti mot Egypten. Och mamma berätta just att hon hade hört att det står vakter utanför hotellen med stora pistoler och vaktar, inte vet jag varför men det skrämmer mig. Man ska tydligen inte vara ute och springa på stan på kvällarna heller. Någon som vet någonting om det? Jaja annars får vi väl sitta på hotellet och ruttna varje kväll, det funkar nog det med! Ni får ha det så toppen bra här hemma i Norrköping alla nära och kära. OCH glöm inte att jag kommer sakna er. Ta hand om er alla och tänk på mig och Jesper när vi ligger i varsin solstol med en drink i handen! Många pussar och kramar från mig!




Bowling kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0