Blondin Ida!

Ingen som tycker att jag borde vara blondin? Hårfärg är inte lätt.

Sitter och väntar på att andra avenyn ska börja som jag ska se tillsammans med mamma och jeppe sedan blir det att mysa i sängen med min kärlek! I morgon börjar jag klockan 10 med gymnastik, oh i morgon är det dans som gäller, grymt kul (Y) haha. Vi får väl se hur det går. slutar klockan 2. Sen ska jag iväg till bup i 2 timmar, inte lika roligt. Kommer hem runt 5 och då kan jag lova att vi hörs. Ha en bra kväll och lev för idag, i morgon kan det vara försent! ciao ..


Kärlek till er....



Kommentarer
Postat av: elina

du ska va blond :)

2010-02-03 @ 22:27:48
URL: http://elinarawet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0