Åhléns Ida!

God eftermiddag på er. Idag har jag haft praktik som jag har varje onsdag. Oh som dom flesta redan vet är jag på Åhléns. I morse kände jag mig inte riktigt på g för att dra mig in till stan, mamma fick nästan dra mig upp ur sängen, men det var det värt för nu känner jag mig riktigt nöjd med mig själv. Och ännu mera nöjd för att jag har lyckats tagit outfits bilder 3 dagar i rad nu, WAWWo duktiga ja!

Föresten för att ha någonting att skriva om, fyfan vad det snöar mamma står utanför och skottar snö hon har säkert hållt på en halvtimma för att komma in på sin parkering. Skulle inte vara fel att sitta på ett plan till ett varmare land nu..Kanske  jag förhoppnings viss gör inom några veckor, kanske till och med nästa vecka. Det beror på hur det går för min plutt att ta sitt körkort.. Uppkörning denna vecka för honom om vädret blir något bättre. GoodLuck darling!


Dagens Ida;













Kommentera tack!


Kommentarer
Postat av: cassandra

du är skitfin gumman !

2010-02-03 @ 16:14:36
URL: http://anjamariawigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0