23.30

Nu börjar det verkligen närma sig och jag är super nervös.

Tack för alla fina kommentarer och alla som besöker min blogg, jag lovar att ni kommer få extremt mycket bilder och text när jag kommit hem. Bloggen är lite seg just nu när det gäller att uppdatera bilder och sådant, men känner att jag måste skriva hejdå ännu en gång! Det kommer bli lite ändring på header och allting på min blogg när jag kommer hem så jag får ännu mer besökare och läsare. Det är ju toppen kul att blogga när det går bra, great.
 
På tisdag när jag kommer hem fyller mamma 43, eller 42 nej oj hur gammal blir hon? hm 43 tror jag. Så får se vad jag hittar till dig där nere mammsen. Jag vet att du har börjat läsa min blogg, haha!

Min dag:
Skolan började vid tio, med matte prov. Det gick åt helvete som vanligt. Sedan fortsatte dagen med gymnastik vi körde skivstångs träning och jag känner att träningsverken spökar i både ben och armar.
Dagen fortsatte sedan med en fika med Towe, skit mysigt. Sista lektionen satt sedan igång. Oh Vid fyra hämtade älsklingen mig och vi åkte till forex och växla pengar, sedan har jag tillbringat kvällen med bowling och bloggande!

PUUUUUSS OCH ALL MIN KÄRLEK TILL ER MINA UNDERBARA LÄSARE!

Kommentarer
Postat av: ssara

TACK! DU är snygg :D

Hur mår du? :)

2010-02-09 @ 08:32:35
URL: http://ssaraf.blogg.se/
Postat av: Becca

Svar: åh tack så mkt :):) jag har ingen pojkvän. jag lurades lite me b-friend. syfatre på klara best friend ;D haha. Ha det så bra utomlands nu :)

2010-02-09 @ 19:55:19
URL: http://rebfre.se
Postat av: Anonym

NU VILL VI HA INFO OCH BILDER FRÅN RESAN!:D

2010-02-17 @ 16:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0