Rubrik!

God dag! Kom hem från praktiken för drygt en timme sedan, och nu sitter jag och väntar på att Jesper ska komma hit. Så då tänkte jag hinna med ett blogg inlägg innan han kommer. Som sakt dagen har bestått av praktik så mina fötter gör ont och kroppen är trött som bara den. Jag och Jeppe ska hem till pappa och käka, sen ska han hjälpa mig med körkorts teorin som förövrigt är för jävla svårt. Satt i går kväll och försökta överstöka ett prov, men underkänd som en gång innan, skit!! Vill bara ha mitt KÖRKORT NU.

Idag är den en liten månad kvar tills det är beräknad födsel för Cassandras bebis, åh kommer bli hur underbart som helst med en litten plutt i gänget. Det är även mindre än två månader tills jag, Cassi, Towe, Ninni och "plutten" sitter i bilden på väg upp till Ullared, för handel och övernattning. Och en sak till, det är BARA en och en halv månad kvart till jag blir 18. Livet borde leka, men det gör det inte i nuläget. Nu plingar det snart på dörren, måste dra vi hörs senare i kväll godingar! ciao
   

 

 

 


Kommentarer
Postat av: malin

gud vilken fin bild hjärtat!

2010-04-21 @ 17:48:16
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/
Postat av: Cassandra

sv: vad gulligt av dig att kolla upp det gumman. Det ska jag verkligen göra :D <3

2010-04-22 @ 14:36:30
URL: http://anjamariawigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0