Onsdags fika och glädje hopp!

Idag hade vi nationella prov i Engelska, det gick okej. Efter det blev det en lång och efterlängtad fika tillsammans med Towe och Cassandra. Klockan 1 hade jag en tid hos ögondoktorn. Det tog bara 10 minuter, snabbt och enkelt avklarat det gillar vi. Väl hemma slog jag ihop som ett korthus, vaknade sedan upp av 30 missade samtal och 10 nya sms. Och på ett av sms som var från Cassandra stog det att hon var på väg upp till förlossningen för att det läckte, tror ni inte jag hoppa upp i sängen med världens ryck? joo! Ringde och ringde men inget svar, men efter en lång väntan fick jag beskedet om att hon var på väg hem igen, åh. Bebben e i allafall på g nu, very good!

Nu roppar mamma utifrån käket, dags att plugga. ciao så länge underbarlingar!






   


Onsdags fika med mina älsklings tjejor. Och cassi på vhuset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0