Dålig

Dåliga jag som inte skrev någonting alls i går, sorry. Nu försöker jag i allafall packa ner kläder och saker som jag ska ha med mig till pappa, jag hatar och packa det är det värsta jag vet. Man vet liksom aldrig vad man ska packa ner. Jag är trött på att bo i en väska som åker mellan två föräldrar varje vecka. Trodde aldrig det skulle bli så här jobbigt, men vad ska man göra? hm flytta till en egen lägenhet kanske, så man slipper all jävla ångest och alla måsten. Aya idag blir en lugn dag tillsammans med pappa, vi ska handla och mysa. Jeppe kommer förhoppnings viss i kväll också (y)

Vart har min motivation tagit vägen?



<3


Kommentarer
Postat av: sara

Jag vet exakt vad du menar. Jag har det exakt likadant. Att bo i en väska. Man packar sin stora feta väska och hinner i princip bara packa upp den tills det är dags att packa om den och åka till nästa ställe. Samma ångest varje gång när man ska packa och packa upp. Jag vill med flytta hemifrån..

2010-04-18 @ 14:09:22
URL: http://ssaraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0