Borta bra men hemma bäst!

För drygt ett dygn sen satt jag på USA:s flyg plats och väntade på att få gå om bord på planet som skulle ta oss hem till Sverige, och nu sitter jag här i Norrköping och njuter av att vara hemma i underbara sverige. Det är ganska så ofattbart att man kan ta sig så snabbt från den ena världsdelen till en annan, magiskt kan jag kalla det.
Och nu har jag lagt in alla 100 tals bilder på datan som jag snart kommer att bjuda er på! New York och Washington var amazing! Efter som att det tar ett tag att lägga upp bilder och det så lägger jag en detta inlägg till att börja med.



Min bild!


Kommentarer
Postat av: NOWNA - NWNA.BLOGG.SE

Hemma bra men borta bäst ;) haha

2010-04-12 @ 07:15:13
URL: http://nwna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0